Jak wybrać lokalizację biznesu. Prezentujemy czynniki wyboru lokalizacji firmy.

Zastanawiasz się jakie czynniki należy uwzględniać przy
przy wyborze odpowiedniej lokalizacji umieszczenia swojej firmy?
Prezentujemy czynniki, które należy uwzględnić przy wyborze lokalizacji biznesu.

Najlepsze lokalizacje to skrzyżowania dwóch ruchliwych ulic ponieważ tam
znajduje się największa przepustowość ruchu. Dobrze również,
aby pojazdy które się tam przemieszczają nie jeździły z dużą prędkością,
ponieważ wtedy potencjalny klient nawet nie zauważy naszej oferty.
Zdecydowanie najlepszymi lokalizacjami są miejsca o dużym zaludnieniu, oraz takie
przy których na większym obszarze geograficznym jest względnie niewielka
konkurencja o podobnym profilu działalności. Ważne również, żeby być jak
najbliżej swoich potencjalnych klientów czy kontrahentów ponieważ jeśli będą mieli
do nas zbyt daleko to skorzystają z oferty konkurencji, która znajduje się bliżej nich.

Przy wybranej lokalizacji musi być również gdzie zaparkować.
samochodem. Ilość miejsc postojowych musi być współmierna do przyszłego ruchu
w lokalu. Kolejnym czynnikiem przy wyborze lokalizacji jest jej wystrój.
Nikt raczej nie chce kupować w brzydkim lokalu na co dowodem jest słabe
prosperowanie osiedlowych sklepów które „brzydko wyglądają”.

Banner reklamowy musi być duży i widoczny z daleka, ważne również aby był wykonany z odpowiedniego materiału i promienie słoneczne aby nie zamazywały w rozbłysku napisu.

W przypadku wielu lokalizacji i pomysłów na biznes doskonale sprawdza się puszczanie klientom muzyki, co ma na celu wydłużenie czasu, który potencjalny klient spędza w lokalu a co za tym idzie
ma to wpływ na ilość zakupów (sklepy spożywcze, restauracje)

Lokalizacja dla hurtowni. Jeśli prowadzimy sprzedaż na cały kraj wtedy wskazane jest, aby hurtownia znajdowała się w centralnej Polsce, na przykład w Łodzi, ponieważ wszędzie jest stosunkowo blisko. Tutaj również najważniejsze jest, aby być dość blisko swoich potencjalnych klientów. Może pomijając eksporterów, którzy swoje towary wysyłają na całą Europę, czy nawet świat.

Jeśli do Twojej firmy nie będą przychodzić klienci to nie musi ona jakoś super wyglądać. (jeśli na przykład łapiesz
zlecenia przez internet).

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

× 6 = 18