Jak najlepiej rozliczać się z agencją reklamową

Jeśli korzystasz z usług firmy marketingowej, która generuje ruch na Twojej stronie musisz pamiętać o tym, że najlepsze są te agencje z którymi możesz negocjować warunki współpracy a nie takie które narzucają swoje wytyczne.
Chociaż czasami lepiej jest działać jak każą eksperci jednak nie zawsze można im ufać.
Prezentujemy oznaczenia metod rozliczenia się za kampanię reklamową,
CPM- Reklama płatna za 1tyś odsłon. Np bannery reklamowe.
CPC- Płatna za kliknięcie, np. Google AdWords zdecydowanie jedna z najkorzystniejszych form
CPA- Opłata za określoną akcję wykonaną przez użytkownika
CPL- Opłata za pozyskanie danych użytkownika
CPS- Opłata za dokonanie zakupu przez użytkownika.
Większość agencji wymaga opłaty abonamentowej za reklamę, jeśli planujemy tworzyć kampanie sami wtedy musimy się liczyć z tym iż bez doświadczenia marketingowego raczej nie podbijemy internetu. W przypadku przeznaczania zbyt niskiego budżetu na działania reklamowe musimy liczyć się z tym iż zasięg naszej kampanii nie pociągnie za sobą sprzedaży. W celu obliczenia współczynnika ROI (zwrot z reklamy) można wykorzystać do tego celu specjalne oprogramowania. Musimy mieć odpowiednie dane, które wpisujemy do programu i to pozwala nam obliczyć zwrot z nakładów na reklamę.
Jeśli szukasz profesjonalnej kampanii reklamowej zapraszam Ciebie, napisz do nas na mateusz@europolnexis.com.pl Stworzymy dla Ciebie profesjonalne podejście reklamowe, wygenerujemy wysokie zyski oraz pomożemy Tobie skutecznie zarządzać biznesem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

+ 49 = 53